Varför har jag blivit spärrad?

Jag fick ett epost att jag behöver uppdatera min intresseanmälan. Men jag fick ett meddelande att jag har blivit spärrad när jag försöker att göra så. Se bilden!

Kommentarer

  • Hej Zoheir!

    Tack för att du skriver till oss.

    För att få hjälp med att ta bort din spärr, kontakta vår kundtjänst på 0500- 47 74 00 eller mejla till info@skovdebostader.se. Om du mejlar, glöm inte att ange ditt personnummer.

    Kundtjänst kan även hjälpa dig att uppdatera din intresseanmälan.

    Trevlig kväll!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.