Intresseanmält - när får jag svar?

Hur länge dröjer det innan jag får veta min placering på en lägenhet? Kommer det dagen efter sista anmälningsdag eller dröjer det längre?

Kommentarer

  • Trevligt att du kontaktar oss i vårt frågeforum.

    Efter sista anmälningsdag, när vi har behandlat/ skickat erbjudande på en lägenhet kan alla som har anmält intresse just på den specifika lägenheten se vilken placering man har fått under sina Mina sidor.

    Klicka på intresseanmälda lägenheter och därefter på bilden under utropstecknet på den lägenhet som det gäller. Scrolla ner och du ser då vilken köplats som du för närvarande har på just det objektet.

    Lycka till med lägenhetssökandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.