Intresseanmälan

Hej!
Om vi skulle vara den med högst poäng på 2 olika lägenheter som vi anmält intresse till, skiljer 2 dagar på intresseanmälan. Vad händer då? Får vi bara erbjudande på 1st lägenhet då? Om vi egentligen helst skulle vilja ha den lägenheten där intresseanmälan stängde 2 dagar efter den första?

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till oss så att vi kan svara dig.

    Det är ett erbjudande åt gången som gäller, man ska bara anmäla intresse på de lägenheter som man kan tänka sig att flytta in i.

    Om du har fått erbjudande på en lägenhet där du hamnar på 2:a-5:e plats och sedan hamnar på första plats på nästa lägenhet som du har anmält intresse på får du ett erbjudande till.
    Jessica Kundcenter
  • Okej, tack för svar!

    Men då har jag en följd fråga..
    Om man intresseanmäler sig till 3st lägenheter där alla har olika datum, och man skulle hamna 2-5plats på alla 3. Får man bara erbjudande på den lägenheten som gick ut först i datum isåfall?
  • Hej!

    Eftersom det bara är när du är på 1:a placering (har högst köpoäng) som du kan få ett "extra erbjudande" så är svaret ja på din fråga.
    I det scenariot som du beskriver får du bara erbjudande på den lägenheten som gick ut först i datum om du hamnar på plats 2-5 på de andra lägenheterna.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.