Hur får jag information om nybyggnation i Stöpen?

Hej!
Jag har sett att dom har börjat förbereda för projekt Björkbacken
etapp 3 i Stöpen. Jag med fru Christina har gjort en intresseanmälan
för denna byggnation. Vi har inte fått något svar, hur byggnadstionen
fortlöper. Har vi ramlat ur kön eller finns det något nytt att komma med.
Jag vore tacksam om någon hör av sig.

Med vänlig hälsning från Christina och Martin Mahult

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att ni är intresserade av våra planer för Stöpen.

    Det finns i planerna att bygga lägenheter i centrala Stöpen. Resultatet av en marknadsundersökning visar att det finns ett intresse och Skövdebostäder har fått en markreservation på en central tomt.

    Än så länge finns inga detaljer, inga ritningar och ingen mer information som kan ges ut just nu. Om ni vill ha information om Skövdebostäders lägenheter i Stöpen så anmäl dig på vår intresselista. Vi skickar informationen via e-post så du behöver lämna en giltig e-postadress till oss. Informationen kommer så klart också att finnas här på webben.

    Önskar er en trevlig vecka!
    Jessica Kundcenter
  • Tack för svar!
    Det framkom inte riktigt vilket område vi var som mest intresserade av.
    Men det är Stöpen, Björkebacken etapp 3.
    Det är nog två år sedan vi gjorde en intresseanmälan om detta.
    MVH
    Christina och Martin Mahult
  • Hej!

    Det område som vi på Skövdebostäder har markreservation för är inte Björkebacken, utan det är Tallstigen.

    Man kan inte ställa sig i kö för detta eventuella område(Tallstigen) utan bara anmäla sig på en intresselista för att få mer information om området när vi har mer information att ge.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.