Varför kan jag inte anmäla mig till fler än tre lägenheter samtidigt?

Kommentarer

  • Tack för att du skriver till oss.

    Vi har en maxgräns för intresseanmälningar, man kan ha tre intresseanmälda lägenheter samtidigt. Undantag är studentlägenheter och uthyrning av nyproduktion.

    Under dina Mina sidor på vår hemsida under intresseanmälda lägenheter kan du själv ta bort en intresseanmäld lägenhet om du vill boka dig på ett annat objekt som passar dig bättre.

    Lycka till med ditt lägenhetssökande!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.