Finns det möjlighet att få tillgång till kostnadsfritt bredband 0,5 Mbit/s?

Hej
Jag har för mig att det tidigare erbjöds gratis internet med låg hastighet för dem som bara behöver läsa E-post.
Finns denna möjlighet kvar?
MVH
GratisÄrGott

Kommentarer

  • Hej!

    Visst är gratis gott!

    Följande leverantörer är aktuella för leverans av den kostnadsfria bredbandstjänsten 0,5 Mbit/s:

    Bitcom, 031-7062740
    Junet, 010-220 12 20
    Bredband 2, 0770-811 000

    Observera att det kan bli förändringar av vilka som levererar den kostnadsfria bredbandstjänsten.

    Lycka till med ditt surfande!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.