Hur ändrar jag lösenordet till Mina sidor?

Hej!

Vem kan jag ta kontakt med för att komma in på mina sidor, jag har glömt mitt lösenord?

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till oss så att vi kan hjälpa dig.

    Det går alltid bra att maila info@skovdebostader.se så slussas mailet vidare till den som är bäst lämpad att svara.

    Om man har problem att logga in på Mina sidor så kan det vara så att man skrivit fel lösenord. Det går att begära en återställningslänk för att ändra lösenordet, detta gör man genom att klicka på "glömt lösenord" på inloggningssidan och följer vidare instruktioner.

    När man kontaktar oss för hjälp kring inloggning får man gärna skicka med information om hur man gör när man loggar in, om det är via dator eller mobil och vilken webbläsare och operativsystem man använder om det är via dator. Det hjälper oss att ge bättre hjälp.

    Hoppas att du får en fin dag!
    Eva-Lisa Kommunikatör
  • Jag får ingen återställning länk när jag glömt mitt lösenord!, frustrerande vart medlem i 10 år eller liknande
  • Tråkigt att höra att du har problem med att logga in på vår hemsida.

    Har du möjlighet att ringa vårt Kundcenter; 0500-47 74 00 så att vi kan prova att skicka en länk till dig medans du är kvar på telefon? Då kan vi hjälpa dig och se till att ditt problem upphör.

    Tack på förhand!

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.