Inbrott i lägenhetsförråd

Hej,

Vi hade inbrott i vårt lägenhetsförråd på Norra Aspövägen 10 i natt. Det känns väldigt olustigt att det går att bryta sig in genom entrédörren. Det saknas dessutom lås på förrådsdörren vilket underlättar för tjuvar att ta sig in i förråden. Har ni några planer på att vida åtgärder för att öka säkerheten för oss boende?

Kommentarer

  • Hej Sanna,

    vi beklagar att ni har drabbats av inbrott i ert lägenhetsförråd. Den åverkan som är gjord på entrédörren är enligt rutin polisanmäld, och vi kommer under dagen sätta upp ett brytbleck på dörren.
    Du måste själv polisanmäla inbrottet i just ditt förråd.

    Hälsningar Skövdebostäder

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.