Vad kostar en garageplats i området Skade?

Vad är kostnaden för garageplats i Skade? Finns det tillgång till gästparkering alt. möjlighet att hyra en extra p-plats?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss med dina frågor.

    I dagsläget är månadshyran för garageplatser i området Skade 545 kronor.
    Skade är ett område som inte har ett överskott av parkeringar, varpå det i dagsläget inte är möjligt att hyra en extra parkering.
    Det finns inte någon gästparkering i området, utan det finns parkeringsplatser utmed gatorna i kvarteret och där gäller Kommunens anvisningar för parkering.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.