Måste jag uppvisa hyresgästskortet för att kunna ta del av rabatterna?

Måste jag uppvisa kortet när jag handlar? Hur får jag mitt kort?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du vill ha mer information om vårt hyresgästkort.

    För att få utnyttja rabatterna som finns via vårt hyresgästkort måste du uppvisa hyresgästkortet före köp.

    Vi rekommenderar att du lägger till Mina sidor som en webbapp, även kallat bokmärke, i din mobil. Då kan du lätt nå Mina sidor där du hittar ditt hyresgästkort.

    Du kan även kontakta vårt Kundcenter om du vill att vi skickar hem ett fysiskt kort till dig; info@skovdebostader.se

    Med vänliga hälsningar,
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.