Registrera sig i kön utan dator?

Hej!
Min Mor är intresserad av att hyra en lgh på Billingsdal Timmersdala, men har ingen dator så hon registrera sig.
Hur går vi tillväga för att ordna det.
Mvh Björn G

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att din mor är intresserad av trygghetsbostäderna i Timmersdala!

    Om hon inte själv har tillgång till dator/surfplatta/smartphone kan en anhörig med hennes godkännande hjälpa henne att registrera sig i vår bostadskö via vår hemsida.
    Om du följer denna länk, kommer du till rätt sida.

    Hoppas att det löser sig!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.