Hur sker visningen av min lägenhet?

Hej!

Jag har sagt upp min lägenhet, nu undrar jag hur visningen av min lägenhet ska?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss med din fråga.

    Hyresgästen som ska flytta ut visar normalt lägenheten. När du sagt upp din lägenhet publiceras den på vår hemsida i minst åtta dagar. De 5-8 som har högst köpoäng och godkänd kreditupplysning får sedan erbjudande om lägenheten och kommer då att kontakta dig för visning. Det brukar hända cirka 1-2 veckor efter att du sagt upp din lägenhet.

    Lycka till!
    Josefine Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.