Hur många får erbjudande om lägenhet?

Hej!
Jag undrar hur många som får lägenhetserbjudande av de som anmält intresse för en lägenhet?
Med vänlig hälsning,
Margaretha

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du hör av dig till oss med din fråga.

    Erbjudande skickas efter att lägenheten har legat ute för bokning på hemsidan i 8 dagar och då skickar vi erbjudande till de fem som har anmält sig och som har högst köpoäng och godkänd kreditupplysning.

    När det gäller våra studentlägenheter är det 1 person åt gången som får erbjudande och lägenheterna är publicerade på hemsidan fredag-måndag.

    På din intresseanmälan för lägenhet på dina Mina sidor kan du om du har lagt till en mejladress, välja att du vill ha prenumeration på lägenheter, detta kan alla som vill göra. Då får du information om att det finns en lägenhet ledig som passar just dina valda önskemål. Om du är intresserad av den lägenheten så anmäler du intresse via vår hemsida, följ länken eller logga in på vår hemsida www.skovdebostader.se
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.