Hur många får ebjudande?

Hej! på eran hemsida så står det att de 5 personer med högst köpoäng får erbjudande men jag sökte en lägenhet och fick erbjudande när jag hade plats 7. Är det något som blivit ändrat pga covid-19 eller stod det fel?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du skriver till oss i detta forum.

    Erbjudanden kan i vissa fall skickas ut till fler än fem sökande, en av orsakerna kan vara situationen med covid-19 som påverkar att vi ibland får in fler nej-tack än vanligt.

    Ha en trevlig kväll!

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.