Hur länge kan jag bo kvar i min bostad när jag slutat mina studier?

Jag har bott hos er i tre år och läst klart min utbildning och hoppade på utbildning nummer två. Jag hoppade av utbildningen och har inga planer på att fortsätta studera, hur länge kan jag bo kvar i min bostad?

Muhammad

Kommentarer

  • Hej Muhammad,

    Tack för din fråga.

    Om du inte är student på högskolan måste du nu säga upp din bostad. Du har tre hela kalendermånaders uppsägningstid.

    Med vänlig hälsning
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.