Hur lång tid tar tapetseringen och börjas det göras direkt när man flyttar in?

Hur lång tid tar tapetseringen och börjas det göras det direkt när man flyttar in? Det är svårt att leva i renovering när man har små barn och inte har möjlighet att bo kvar på det gamla stället någon vecka.

Kommentarer

  • Hej,

    det förstår jag!

    Renovering sker när ditt kontrakt börjat gälla. Ju tidigare beställningen görs ju större är chansen att vi kan ordna renoveringen i början av din kontraktstid. Hur långt innan som krävs är svårt att svara på eftersom det beror på hur många andra beställningar som inkommit. Generellt sett tar det 6-8 veckor innan vi påbörjar arbetet.

    Hur lång tid det tar att tapetsera beror på hur stort utrymme som ska tapetseras. Om du redan gjort beställningen så kan du ringa vår förvaltare för att se förutsättningarna för dig, 0500-47 74 18

    Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.