Hur lång kötid är det på reguljära lägenheter just nu?

Hej
Jag har har 532 poäng ungefär. Hur stor chans har jag att få lägenhet i år?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss med din fråga.

    Det är svårt att säga när man kan få en lägenhet eftersom det beror på hur många som anmäler intresse på varje specifik lägenhet och hur länge de har varit registrerade i vår bostadskö. När du anmäler intresse på en lägenhet jämförs dina köpoäng med alla andras köpoäng som anmäler sig på samma lägenhet.

    När en lägenhet har lämnat hemsidan och erbjudanden har skickats kan man under sina Mina sidor se exakt vilken placering man har fått på den lägenheten, under intresseanmälda lägenheter.

    Just nu har vi väntetid på mellan fyra och åtta år, ibland längre. Sen kan det vara så att man kan få en lägenhet snabbare om man kan tänka sig en av de dyrare lägenheterna då det kan vara färre bokningar där.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.