Hur gör jag för att beställa det kostnadsfria grundutbudet av Tv-kanaler?

Jag bor hos Skövdebostäder idag och undrar hur jag beställer det kostnadsfria grundutbudet.
Skövdebostäder

Kommentarer

  • Så här går du till väga:
    1. Du beställer tjänsten på www.openuniverse.se Välj Skövde stadsnät och fyll sedan i din adress och välj ditt lägenhetsnummer för att se vilket utbud du kan få. Klicka på Våra tjänster, följt av tv. Du kan även ringa direkt till Telenor 020-222 222. Ange rabattkoden 2950-OU-MC för att få tillgång till tv-boxen och tv-utbudet som Skövdebostäder bekostar.
    2. Du som hyresgäst kommer att få registrera dig som innehavare av digital-boxen hos Telenor.
    3. Boxen kommer att skickas hem till dig som hyresgäst. Du kopplar sedan in boxen i ditt fiberuttag och i tv:n för att kunna ta del av kanalutbudet.
    4. När du flyttar från lägenheten ska boxen skickas tillbaka till Telenor.
    Önskar du fler kanaler eller något speciellt paket kan du läsa mer om utbud & kostnader på openuniverse.se . Där finns flera olika leverantörer och paket att välja mellan.
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.