Hur går det till när man beställer underhåll, byta golv, tapetsering etc?

Har tänkt att byta ut golvet i sovrummet, och jag undrade hur processen går till när man vill byta golv eller tapeter i lägenheten. Jag vet att man beställer det via Mina Sidor, men jag undrade hur det går till efter att beställningen har lagts

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du vill göra en underhållsbeställning.

    När du har gjort beställningen via dina Mina sidor, kommer det att skickas hem en färg-och golvvalsblankett till dig per brev. På denna blankett ska du fylla i dina val av golv/tapeter.

    Du är välkommen in till vår Bobutik på Drottninggatan 2A för att göra dina val.
    Även om du ännu inte har fått din blankett, kan du komma in till oss för att välja.

    Under fliken kontakta oss hittar du våra öppettider.

    Önskar dig en trevlig eftermiddag/kväll!

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.