Hur fungerar bilpoolen?

Hej, har hört att det finns en bilpool, hur fungerar den?
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara,

    Vad roligt att du är intresserad av vår bilpool!

    Skövdebostäder vill att våra tjänstebilar ska användas även när vi själva inte behöver dem. Bilpoolen har vi i samarbete med GoMore. Det är deras bildelningsapp som vi använder.

    Tjänstebilarna finns att hyra utanför arbetstid. Bilarna finns tillgängliga för alla Skövdebostäders hyresgäster.

    Vill du hyra ut din bil?
    I Gomore har du som är hyresgäst möjlighet att dela din bil med andra. Står din bil oftast oanvänd kanske det är en bra grej att hyra ut den till någon annan? Kolla in dessa möjligheter på gomore.se

    Följ stegen nedan för att komma igång:
    • Ladda ner GoMores-appen via (Appstore) eller (Google play)
    • Följ stegen i appen för att sätta upp ditt konto
    • Hitta en bil nära dig och boka i appen
    • Lås och lås upp med hjälp av appen

    På Skövdebostäders hemsida kan du läsa mer om vår bilpool.

    Önskar dig en fortsatt bra dag!
    Kristina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.