Hur får man tillgång till hobbylokalen på Billingesluttningen?

Hej!

På områdeskartan över Billingesluttningen finns det en hobbylokal utmärkt med en verktygssymbol. Hur är den utrustad och hur får jag tillgång till den?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad kul att du är intresserad av hobbylokalen.

    Lokalen är utrustad med två snickarbänkar, verktyg får man ta med sig själv. Du kan hyra lokalen två veckor åt gången.

    För att boka lokalen kontaktar du kvartersvärdarna i området.

    Här är deras kontaktuppgifter:
    Stefan Granberg: 0500 - 47 74 81
    Viktor Lundgren: 0500 - 47 74 82

    Lycka till med ditt projekt!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.