Blir vi betalningsskyldiga vid utflytt om vi sätter upp en rumsavdelare och borrar 3 hål i taket?

Hej!

Vi skulle vilja sätta upp en rumsavdelare i vår lägenhet, vilket innebär 3 hål i taket i vardagsrummet. Skulle det kosta oss något när vi flyttar ut? Vad skulle det kosta cirka? Vi har bott i lägenheten i 3 år nu(om det spelar någon roll), och det blir väl ett tag till.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss så att du vet vart du ska vända dig med din fråga.

    Vänligen kontakta din kvartersvärd med din fråga, kontaktuppgifter till din kvartersvärd kan du hitta på dina Mina sidor eller i din trappuppgång.

    Ha en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.