Gratis internet via stadsnätet

Jag har hört att Skövdebostäder ska eller har börjat erbjuda grundläggande, lite långsammare Internet som ingår i hyran - stämmer detta? Nu hittar jag nämligen ingen artikel om det, men kan nästan svära på att jag läst om det någonstans tidigare.

Kommentarer

  • Hej!

    Det stämmer, du kan som hyresgäst få tillgång till 0,5 M/bit kostnadsfritt.
    Följande tjänsteleverantörer kan leverera denna tjänst:

    A3, Universal Telecom, Bitcom, Ownit, Bredband 2 och Telenor.

    Du kan också beställa tjänsten direkt via, www.skovde.openuniverse.se
    Det kan förekomma förändringar över vilka som levererar den kostnadsfria bredbandstjänsten.

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.