Kan man som hyresgäst hyra gemensamhetslokalen på Billingslutningen?

Bor uppe på Stenvägen, och min fråga är kan man fortfarande hyra/låna gemensamhetslokalen som ligger i området? Och hur går man tillväga i så fall?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du kontaktar oss.

    Man kan fortfarande hyra gemensamhetslokalen, ta kontakt med din kvartersvärd för att höra om lokalen är tillgänglig det datum som du önskar.

    På grund av rådande omständigheter gällande Covid-19, kan eventuella ändringar ske framöver.

    Ha en trevlig måndag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.