Hur anmäler man intresse på ett garage?

Hej,

Jag är ute efter att hyra ett garage och såg att ni har några lediga med tillträde redan nu. Har försökt att göra intresseanmälan på er hemsida men det fungerar inte av någon anledning.
Vore tacksam för hjälp med hur jag ska gå vidare.

Med vänlig hälsning,
Calle Hultman

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du kontaktar vårt frågeforum.

    Som kontraktsinnehavare kan man anmäla intresse på lediga parkeringar via vår hemsida.

    Uthyrningen sker efter kötid:
    • i första hand till våra hyresgäster i det aktuella området.
    • i andra hand hyrs de ut till våra hyresgäster som bor i övriga områden, detta gäller endast platser som är uppmärkta med p-direkt (outhyrda parkeringar). Vid ett eventuellt kontrakt läggs det in en uppsägningsklausul som gör att Skövdebostäder har rätt att säga upp parkeringen med 1 månads varsel om hyresgäst i området som i dagsläget inte har parkering är i behov av en plats.
    • i tredje hand till icke hyresgäster, de får endast hyra en parkering som är en p-direkt, då gäller samma regler som ovan.
    Du kan inte själv anmäla intresse på en parkering om du inte är hyresgäst hos oss, ring vårt Kundcenter om du har hittat en parkering som är en p-direkt, 0500-47 74 00.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.