Går det att flytta in efter inflyttningsdatum?

Hej, undrar som student om det är krav att vara där på just inflyttningsdatumet som i mitt fall blir 1 augusti, eller om det finns möjlighet att hämta ut nycklar till boendet senare i överenskommelse med er.

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du vill studera i Skövde.

    Nej, man behöver inte hämta ut nycklarna den 1 augusti, kontakta kvartersvärden och meddela när du planerar att flytta in. Även om man väljer att flytta in senare ska ska augusti månads hyra vara inbetald senast den 31/7.

    Kontaktuppgifterna till sin kvartersvärd hittar man i sin kontraktsinformation eller på sina Mina sidor på vår hemsida.

    Lycka till med studierna!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.