Får man ha en frys i sitt förråd?

Jag undrar om man får ha en extra liten frys i sitt förråd på spånvägen/timmervägen, är det något man kan hyra av er eller kan man köpa en själv?

Kommentarer

  • Tack för att du skriver till oss i vårt frågeforum.

    Ja, det går bra att själv köpa en egen privat frys och förvara den i sitt förråd.
    Frys finns inte valbart som standardhöjande åtgärd hos oss.

    Tänk på att man själv blir ansvarig om det skulle uppstå någon skada på förrådet på grund av frysen.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.