Måste man själv hålla koll på datum då det är dags att förnya sin köplats?

Hej, måste man själv hålla koll på datum då det är dags att förnya sin köplats? Eller får man meddelande så man inte missar datumet?
MVH Carl-Johan

Kommentarer

  • Hej!

    Detta är en bra fråga.

    Ja det är ditt ansvar att uppdatera din intresseanmälan i tid.

    Vi skickar en påminnelse om uppdatering antingen via mejl eller per brev. Observera, kommer inte påminnelsen fram till dig av någon anledning, till exempel att vi har felaktiga uppgifter i din intresseanmälan så är det ändå upp till dig att komma ihåg att förnya dig i tid.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.