Hur fungerar det att få nya köksluckor och handtag?

Jag undrar hur det fungerar med att få nya köksluckor och handtag. Vad kostar sånt? Är det nått man kan beställa till spånvägen?
Mvh

Kommentarer

  • Hej!

    För att kunna ge besked om vad som gäller för just din lägenhet, behöver vi mer information från dig, till exempel ditt personnummer eller objektsnummer på lägenheten.

    Kontakta gärna vårt kundcenter via mejl, info@skovdebostader.se
    eller ring 0500-47 74 00.

    Du når oss på telefon vardagar kl.07.30-16.00

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.