När var det en ledig 4:a i Folkets Park?

Hej, när senast var det en ledig 4:a i Folkets Park?

Med vänlig hälsning, Anna

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du hör av dig till oss med din fråga!

    Senast som vi hade en ledig 4:a på Folkets park var 2018.

    Hoppas att du får en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter
  • Hej, tack för svar. Då är risken inte så stor för att det blir ngt ledigt inom kort om man tänker statistiskt sett.

    Detsamma till dig.

    Med vänlig hälsning, Anna
  • Hej!

    Det är omöjligt för oss att säga när någon kommer att säga upp sitt bostadskontrakt hos oss oberoende på vilket område hyresgästen bor i.

    På dina Mina sidor kan du kan lägga in prenumeration via din intresseanmälan på de områden och storlekar på lägenhet som du är intresserad av. Då kommer du att få ett mail med information om att det finns en ledig lägenhet som matchar dina önskemål om det läggs ut ett matchande objekt på vår hemsida.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.