Måste jag vara folkbokförd innan ansökan om andrahandsuthyrning?

Hej!

Måste jag som fått tag på en andrahandsuhyrning vara folkbokförd på den adressen innan dom ansöker om tillstånd för uthyrning i andrahand eller kan jag vänta med det tills jag faktiskt flyttar in?

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till vårt frågeforum.

    Det är först när du vet att du ska flytta till en ny adress som du ska byta din folkbokföringsadress.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.