Hur gör man om man behöver flytta snabbt?

Hej!
Jag har fått ett jobb i Skövde och jag behöver att flytta så snabbt som möjligt.
Jag undrar om hur länge man behöver att samla poäng för att kunna få ett lägenhet i Skövde?

Kommentarer

  • Hej!

    Grattis till ditt jobb och kul att du vill bo hos oss.

    Vår bostadskö styr vilka som får ett erbjudande på våra lägenheter, det är de 5-8 personer med högst köpoäng och godkänd kreditupplysning. Om du inte redan är registrerad i vår bostadskö, registrera dig på vår hemsida; Så funkar bostadskön | Skövdebostäder (skovdebostader.se) .

    Tänk på att man måste förnya sin intresseanmälan minst en gång var tolfte månad för att få behålla sina köpoäng.

    För närvarande har vi en kötid på cirka 5-10 år och uppåt på våra lägenheter. Det kan ibland vara kortare kötider på våra områden såsom Käpplunda park, Hästhoven, Tyr 3, Frostaliden och Aspö ekologi.

    Önskar dig en trevlig dag och lycka till med ditt nya jobb!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.