Jag har fått fler än 6 tv-kanaler i Must Carry-utbudet

Hej! Jag beställde Must Carry-paketet och första veckan kunde jag se alla kanaler men veckan efter blir bara de digitala kanalerna?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Många tv-leverantörer brukar ha ett tidsbegränsat provapå-utbud, vilket innebär att du som kund får prova på ett större kanalutbud än det som ingår i ditt abonnemang. Detta är kostnadsfritt och det utökade utbudet försvinner efter några veckor.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.