Får man ha tvättmaskin i en studentlägenhet?

Får man köpa en tvättmaskin/torktumlare till en studentlägent om det inte finns? Har hört att man ska fråga hyresvärden men hur sannolikt är det? Om man betalar själv då alltså. 😀

Kommentarer

  • Hej!

    Roligt att du är intresserad av studentlägenheter hos oss.

    Nej, det går inte att installera tvättmaskin eller torktumlare i studentlägenheterna då de rätta fysiska förutsättningarna inte finns.

    Tack för att du hörde av dig till oss med din fråga!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.