Kan jag ha två parkeringsplatser?

Hej! Om man redan har en parkeringsplats men gör intresseanmälan på en till förlorar man den man har då eller kan man ha två?

Kommentarer

  • Hej!

    I de flesta av våra områden har man möjlighet att hyra 1 parkering per hushåll. Det kan dock förekomma kö på parkeringar i vissa områden.

    Skulle vi ha ett överskott av parkeringar, får man hyra en extra plats med 1-månads klausul. Dom platserna är märkta med p-direkt, klausulen innebär att Skövdebostäder kan säga upp platsen med en månads varsel om behov av parkering föreligger från hyresgäster boende i området.

    Vid fler frågor är du välkommen att kontakta Kundtjänst 0500 - 47 74 00

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.