Har ni någon tillfällig bostad?

Hej!
Jag är Logopedstudent från Göteborgs Universitet. På höstterminen kommer jag att ha min externa praktik i Skövde / Lidköping och letar i samband med det ett korttidsboende på en månad. Jag undrar om det är möjligt för mig att hyra en lägenhet hos er under den perioden?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad trevligt att du ska göra din praktik i Skövde!

    Vi har en bostadskö och för närvarande har vi ca 4-8 års väntetid och ibland längre.
    Vill ändå tipsa dig om att det kan vara bra att registrera dig i vår bostadskö nu om du någon gång i framtiden siktar in dig på att flytta till Skövde. Det är gratis att stå i vår bostadskö.

    Titta gärna på Blocket.se om du söker en tillfällig bostad.

    Lycka till med sökandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.