Hur funkar elstöd för oss som bor på Skövdebostäder och har ett eget elabonnemang?

Hej! Hur funkar elstöd för oss som bor på Skövdebostäder? Om man inte har har fastpris. Kör Skövde energi

Kommentarer

  • Tack för att du skriver till oss.

    Du som har eget avtal med Skövde Energi får elprisstödet på samma sätt som de som äger sitt boende.

    Om du står du på elnätsavtalet och har använt el mellan 1 oktober 2021 och september 2022 har du rätt till ersättning. Det är Försäkringskassan som ansvarar för att betala ut elstödet.
    På regeringens hemsida kan du läsa mer om vad som gäller.

    Med vänlig hälsning

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.