Vad ingår i hyran i Källtorp?

Hej!

Utgör hyran i Källtorp kallhyra? Hur värms isåfall husen upp och vad brukar kostnaden utöver angiven hyra hamna på?

Kommentarer

  • Hej!

    l hyran ingår den fasta avgiften för fjärrvärme, vatten och sophämtning. Kostnader för egen vatten- samt fjärrvärmeförbrukning debiteras på hyresavin i efterskott.

    I den publicerade hyran ingår alltså inte förbrukningskostnader för värme och vatten, då den är individuell och kan variera.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.