Finns det laddplatser på Jordfräsen?

Kommer det finnas möjlighet till att hyra carport eller parkering med elbilsladdning i kvarteret Jordfräsen?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du har frågor angående vårt nya bostadsområde Jordfräsen.

    Det finns ett begränsat antal elbilsplatser i området.
    Om du har tecknat ett hyreskontrakt på en lägenhet där mejla till ​uthyrning@skovdebostader.se​​​ och meddela att du är intresserad av en elbilsplats.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.