Vad kostar det i månaden att få installerat en diskmaskin?

Vad kostar det i månaden att få installerat en diskmaskin? Mamma bor på Lillegårdsvägen 19 . Kan jag som dotter beställa det åt mamma eller måsta jag fixa en fullmakt?

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Det kostar 93:-/månad om man vill beställa en diskmaskin om en installation är möjlig i den lägenheten där man bor.

    Kontraktsinnehavaren ska skriva under en blankett för standardhöjande åtgärder, om du uppvisar en fullmakt kan du skriva under.

    Vill du att vi skickar en beställningsblankett till dig?

    Med vänliga hälsningar
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.