Kan jag byta tv-leverantör?

Hej!

Kan jag byta leverantör av digital-tv om jag vill ha ett annat tv-utbud än grundutbudet med de 5 kostnadsfria kanalerna?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Ja, man kan byta leverantör av digital-tv, på https://www.openuniverse.se/ kan man se vilka leverantörer som man kan teckna avtal med och vilka erbjudanden som de har.

    Om man vill ha det kostnadsfria utbudet är det Allente som gäller.

    Ha en trevlig tisdag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.