Finns det lediga cykel förråd på Östermalm?

Hej! Hur fungerar det med cykelförrådet på Örbäcksvägen 11? Alltså får man använda ett av de mindre låsbara utrymmen som ej används av någon annan? Såg dock att de hade "zip-ties" på sig vid dörren.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Ta kontakt med din kvartersvärd, numret hittar du i trapphuset för att få reda på om det finns något tillgängligt förråd på den adressen.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.