Kreditupplysning från Telenor

Hej! Tycker Skövdebostäder att det är rimligt att jag som hyresgäst ska få en registerad kreditupplysning som Telenor beställt för att jag beställt boxen som ni beslutat om?
Jag har inget att dölja men jag vill inte ha några onödiga kreditupplysningar
som jag inte själv har valt.
Missnöjd

Kommentarer

  • Hej!

    Jag förstår ditt missnöje.

    Har du beställt den kostnadsfria tv-boxen som ingår i hyran?
    I så fall ska det inte tas en kreditupplysning.
    Telenor har i regel att ta en kreditupplysning på sina nya kunder. I ditt fall tror jag att det har blivit ett misstag och vi beklagar så mycket för detta.

    Har du några invändningar gällande kreditupplysningen, ta kontakt med Telenors kundtjänst 020 - 22 22 22.

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.