Hur byter jag nummer till porttelefonen?

Hej,

Går det att byta nummer som man ringer till via porttelefonen om man vill bli insläppt? Har idag numret till min fasta telefonen men ska säga upp det abonnemanget, så jag vill byta nummer till min mobil.

Mvh
Anders

Kommentarer

  • Hej!

    Vad kul att du har hittat till vårt frågeforum.

    Kontakta din kvartersvärd så hjälper han eller hon dig med att byta numret. Telefonnummer och mailadress hittar du på Mina sidor eller i trappuppgången.

    Lycka till!
    Josefine Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.