Varför kan jag inte söka ny lägenhet?

Flyttade in i ny lägenhet 1/12. Har nu hittat vårt drömboende men då vi inte bott i vår lägenhet i 6 månader så kan vi inte söka det nya. Går detta att ordna eller måste vi vänta några månader till och hoppas att det finns kvar/kommer ut igen?

Kommentarer

  • Hej Josefine!

    Det är en omflyttningsspärr som har trätt i kraft eftersom du har skrivit under ett bostadskontrakt hos oss, det finns ingen möjlighet att släppa den spärren.

    Det är endast den person som är kontraktsinnehavare som har blivit spärrad och som även har fått sina köpoäng nollade.

    Trevlig helg!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.