Min son vill boka en lägenhet på Brunnsgatan, men det är jag som står i kön. Hur ska vi göra?

Hej!
Jag kan inte ställa mig på kö här eftersom det är jag som står på kö hos er men det är min son som snart är 18 som ska bo? Finns det flera 1:or i detta område lediga? Eller är det kört att ställa sig på kö?
/Frida

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du skriver till oss.

    Om det är din son som söker lägenhet så är det han som ska vara registrerad i vår bostadskö, se gärna till att han registrerar sig så snart som möjligt på www.skovdebostader.se.

    På vår hemsida under lediga lägenheter kan du se vilka lägenheter som finns lediga just nu. De uppsagda reguljära lägenheterna ligger ute för bokning på hemsidan i minst 8 dagar.

    Lycka till med sökandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.