Kan man hyra lokal på Aspö för bröllopsfest?

Hej!
Jag och min sambo letar lokal till bröllopsfest/middag till nästa vinter. Vi är intresserade av att kolla på Aspö gård som (vad vi förstått) haft bröllop tidigare?
Mvh Felicia

Kommentarer

  • Hej!

    Roligt att du ska gifta dig!
    Vi har hyrt ut lokaler på Aspö för bröllopsfester många gånger.

    Just nu går det inte att hyra Aspös lokaler. Bokningsstoppet gäller fram till 30 juni 2021 – och i nuläget tar vi heller inte emot bokningar för datum efter det.

    Våra regler beror på Folkhälsomyndighetens råd och smittspridningen av covid-19 i samhället. Vi kan förlänga eller korta tidsperioden för bokningsstoppet beroende på hur situationen utvecklas. I sådana fall skriver vi det på vår hemsida.

    Håll utkik på vår hemsida; www.skovdebostader.se
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.