Hur ser man sin köplats på studentlägenheter?

Varför kan jag inte se min köplacering på studentlägenheter när jag tidigare har kunnat se?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Anledningen till att du inte ser din köplats på några av dina intresseanmälda studentlägenheter beror antingen på att lägenheten fortfarande ligger ute på hemsidan eller att det gått så långt att kontraktet har erbjudits en annan sökande.

    När det ännu inte är någon som har tackat ja kan du fortfarande se din köplats. Ibland kan uthyrningsprocessen bli lång, om det är så att personen som först fått erbjudande tackar nej. Då ska erbjudande skickas till nästa, tackar även den nej ska det gå till nästa och så vidare. Likväl som processen kan bli lång kan den även bli kort, om första personen tackar ja till erbjudandet.

    OBS! Köplatsen syns inte direkt i översiktsvyn, man behöver gå in på en lägenhet för att se sin placering.

    Med vänlig hälsning,
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.