Hur lång är kötiden?

Hej!

Jag undrar vad en ungefärlig kötid kan vara för att få erbjudande om en mindre, billigare hyreslägenhet hos er? Maxhyra ca 4500:- i månaden (ej studentlägenhet, ungdomsboende, trygghetsboende).

Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    Tack för din fråga.

    För närvarande har vi en kötid på ca 5-10 år och uppåt på de allra flesta reguljära lägenheterna.
    Områden med en högre hyra kan ibland ha en kortare kötid.

    Tänk på att förnya din intresseanmälan minst en gång var tolfte månad för att få behålla dina köpoäng.

    Önskar dig en trevlig vecka!
    Alva Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.