Vilka studentlägenheter ska jag söka?

Hej, jag ska börja studera hos er vecka 36 och jag ska söka bostad nu. Går det att söka studentlägenheter som det är tillträde på 09-01 när studierna börjar vecka 36 eller kan jag bara söka på de som det är tillträde på 08-01?

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du vänder dig till oss i vårt frågeforum.

    Du kan söka alla lediga studentlägenheter och i den turordning som du helst önskar dem. Det är tre månaders uppsägningstid på lägenheterna, därför står det att de är tillgängliga till exempel till den 1/10. Observera att lägenheterna eventuellt kan finnas lediga innan uppsägningstidens slut om tidigare hyresgäst har detta önskemål, om så är fallet finns önskat datum om tidigare inflytt noterat när du söker lägenheten på vår hemsida.

    Lycka till med sökandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.